torsdag 26 augusti 2010

Lite dött

Det är rätt dött här på bloggen för tillfället. Jag hinner inte med riktigt. När granntanten står och vattnar våra rabatter för hon tycker synd om blommorna då vet man att det har gått utför. Här ser ut som kriget men orkar helt enkelt inte.

Nytt jobb och massor av tankar som snurrar i huvudet. Det är väldigt kul men tycker det är jobbigt sådär i början innan man känner personalen och eleverna. På måndag ska jag ha elevens val för en fyra. Ska ha lite boktips men lektionen är 80 minuter så vad jag ska göra hela den lektionen har jag ingen aning om. Sen på torsdagen ska jag börja med en infosökkurs för årskurs 7. Känns som det är lite mycket just nu. Så bloggen ligger för tillfället inte så högt på prioritetslistan. Men i morgon är det fredag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar