söndag 7 februari 2016

Uppdatering Kaosutmaningen

I år kör jag bara med en utmaning på bloggen, Kaosutmaningen. Det gäller komma ihåg att kolla när man läst en bok om den kan passa in på någon av punkterna. Jag har klarat av två punkter än sålänge.

Punkt 11 och 32 är avklarade.

11. Läs en bok med ett träd på omslaget. Ficktjuvens vän av Bo R. Holmberg 2016-02-06

32. Läs en bok från ett, för dig, nytt förlag.  Mig äger ingen av Åsa Linderborg Bokförlaget Atlas 2016-01-31

Känns bra att ha klarat av dessa punkter för de hade kanske blivit lite kluriga att klara av annars. Att hitta en bok med ett träd är kanske inte alltid så lätt fastän det säkert finns massor men nu är det avklarat.

Jag läser inte heller så himla många olika förlag så det var en bonus när jag upptäckte att Mig äger ingen var utgiven av ett nytt förlag för mig.

Hur många punkter har ni klarat av?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar