torsdag 23 maj 2013

Planeringen börjar

Nu är det inte så många veckor kvar av terminen och jag börjar tänka på vad jag ska läsa i sommar. Den bok som jag längtar mest efter är Nattsländan av Katerina Janouch. Som tur är kommer den redan den 19 juni. Så behöver ju inte vänta så himla länge till.

Sarah Dessen kommer också med en ny bok på svenska lagom till sommaren. Blunda och hoppa heter den nya boken. Dessens böcker brukar vara perfekt sommarläsning.














 













Som vanligt kommer jag säkert asa hem en massa böcker från jobbet som jag tänker att jag ska läsa. Här kan ni se en del av dem som jag tog hem förra sommaren. Jag läste faktiskt en del av dem men på sommaren brukar jag även unna mig att läsa fler vuxenböcker. Får se vilka som får följa med mig hem denna sommaren. Beror ju lite på vad eleverna lånar och lämnar kvar till mig.

Nu längtar jag verkligen efter sommaren och nedräkningen har börjat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar